Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17068
Назва: Internet Marketing as a Tool of Tourism Enterprise Strategic Management
Інші назви: Інтернет-маркетинг як інструмент стратегічного управління туристичним підприємством
Интернет-маркетинг как инструмент стратегического управления туристическим предприятием.
Автори: Sushchenko O. A.
Petrova M.
Сущенко О. А.
Петрова М.
Сущенко Е. А.
Теми: tourism
strategic management
internet marketing
objective
planning
promotional
туризм
стратегічний менеджмент
інтернет-маркетинг
мета
планування
реклама
стратегический менеджмент
интернет-маркетинг
цель
планирование
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Sushchenko O. A., Petrova M. Internet Marketing as a Tool of Tourism Enterprise Strategic Management / O. A. Sushchenko, M. Petrova // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матеріали міжнар. наук.–практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. — Х., 2017. — С. 302-305. (електронне видання).
Короткий огляд (реферат): The Internet Marketing plays a major role in tourism industry and the tourism enterprise strategic management process. The Internet Marketing integration in the enterprise strategic management is an essential for tourism enterprise success activity. The main steps of Internet marketing campaign planning procedure were outlined.
Інтернет-маркетинг відіграє важливу роль в індустрії туризму і процесі стратегічного управління туристичним підприємством. Інтеграція інтернет-маркетингу в процес стратегічного управління підприємством є важливою умовою забезпечення успішної діяльності сучасного туристичного підприємства. В статті визначено основні етапи процедури планування маркетингової Інтернет кампанії.
Интернет-маркетинг играет важную роль в туристической индустрии и процессе управления туристическим предприятием. Интеграция интернет-маркетинга в процесс стратегического управления предприятием является важным условием обеспечения успешной деятельности современного туристического предприятия. В статье определены основные этапы процедуры планирования маркетинговой интернет-кампании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17068
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сущенко Петрова.pdf229,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.