Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17611
Title: Трирівнева модель персональних навчальних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця в програмному середовищі Moodle
Authors: Яценко Р. М.
Гороховатський О. В.
Яценко Р. Н.
Yatsenko R. M.
Гороховатский А. В.
Gorokhovatskyi O. V.
Keywords: інформаційні технології
персональна навчальна система
рівень
Moodle
контент
информационные технологии,
персональная обучающая система
уровень
information technologie
personal learning system
level
Moodle
content
Issue Date: 2017
Citation: Яценко Р. М. Трирівнева модель персональних навчальних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця в програмному середовищі Moodle / Р. М. Яценко, О. В. Гороховатський // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матер. IX міжн. наук.-практ. Інтернет-конф., 7-8 квіт. 2017 р. : тези допов. – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2017. – 212 с. Укр. мова, рос. мова, англ. мова, словацьк. мова.
Abstract: В роботі розглянуто напрямку розвитку впровадження інтерактивних інформаційних технологій на основі персональних навчальних систем. Запропонована трирівнева модель персональних навчальних систем за їх функціональністю та наповненням. Проаналізовано складові кожного з рівнів.
В работе рассмотрены направления развития внедрения интерактивных информационных технологий на основе персональных обучающих систем. Предложенная трехуровневая модель персональных обучающих систем по их функциональности и наполнению. Проанализированы составляющие каждого из уровней.
In the article the directions of the development of the introduction of interactive information technologies on the basis of personal training systems are considered. The proposed three-level model of personal training systems for their functionality and content. The components of each of the levels are analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17611
Appears in Collections:Статті (ЕКСА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.