Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1776
Title: МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Authors: Голубцова Д. С.
Keywords: реклама
комунікації
споживачі
матиматичне моделювання
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Голубцова Д. С. Моделювання системи рекламних комунікацій / Д. С. Голубцова // Управління розвитком. - 2012. - № 19(140). - С. 29-31.
Abstract: Розглянуто поняття рекламних комунікацій, наведено основні функції та фактори комунікацій. Проаналізовано концепцію інтегрованих рекламних комунікацій. Запропоновано варіант побудови багатофакторної математичної моделі оцінки ефективності рекламних комунікацій.
Рассмотрено понятие рекламных коммуникаций, приведены основные функции и факторы коммуникаций. Проанализирована концепция интегрированных рекламных коммуникаций. Предложен вариант построения многофакторной математической модели оценки эффективности рекламных коммуникаций.
The concept of marketing communications, and the main functions and communication factors are discussed. The concept of integrated marketing communications is analyzed. The variant of multivariable mathematical model evaluating the effectiveness of advertising communication is proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1776
Appears in Collections:№ 19



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.