Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1776
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙ
Автори: Голубцова Д. С.
Теми: реклама
комунікації
споживачі
матиматичне моделювання
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Голубцова Д. С. Моделювання системи рекламних комунікацій / Д. С. Голубцова // Управління розвитком. - 2012. - № 19(140). - С. 29-31.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття рекламних комунікацій, наведено основні функції та фактори комунікацій. Проаналізовано концепцію інтегрованих рекламних комунікацій. Запропоновано варіант побудови багатофакторної математичної моделі оцінки ефективності рекламних комунікацій.
Рассмотрено понятие рекламных коммуникаций, приведены основные функции и факторы коммуникаций. Проанализирована концепция интегрированных рекламных коммуникаций. Предложен вариант построения многофакторной математической модели оценки эффективности рекламных коммуникаций.
The concept of marketing communications, and the main functions and communication factors are discussed. The concept of integrated marketing communications is analyzed. The variant of multivariable mathematical model evaluating the effectiveness of advertising communication is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1776
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голубцова Д.С. Моделювання системи рекламних комунікацій.pdf396,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.