Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17800
Назва: Consumer behavior and its importance for marketing
Автори: Petrenko I. S.
Теми: consumer behavior
consumer decision
consumer choice
marketing
marketer
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ «Нілан – ЛТД»
Бібліографічний опис: Petrenko I. Consumer behavior and its importance for marketing. // Матеріали VI міжнародної науково-практичної конф. «Економіка та менеджмент громадських організацій». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – C. 90 – 93.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the analysis of the importance of consumer behavior for marketing. It also considers the theories of consumer behavior and analyzes the model of consumer decision making to understand what can affect consumer choice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17800
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петренко И..pdf260,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.