Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18158
Title: Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації
Authors: Шталь Т. В.
Савицька Н. Л.
Доброскок Ю. Б.
Keywords: маркетинговий канал
маркетингові взаємодії
канали збуту
взаємодія підприємства
збутова стратегія
ефективність взаємоді
маркетингове управління
процес взаємодії підприємства
Issue Date: 2015
Publisher: «Лідер»
Citation: Шталь Т. В. Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації: монографія / Т. В. Шталь, Н. Л. Савицька, Ю. Б. Доброскок. – Х.: Вид-во «Лідер», 2015. – 201 с.
Abstract: Монографія присвячена розвитку теоретичних положень, розробці науково-методичних підходів до вдосконалення управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації. Досліджено сутність та специфіку управління каналами збуту підпри-ємства, розглянуто елементи та характеристики системи збуту на основі концепції маркетингу взаємодії. Проведено аналіз тенденцій розвитку збутової системи підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій. Досліджено методичні підходи до діагностики формату взаємодії в каналах збуту, проаналізовано параметри оцінки пріоритету і довіри в каналах збуту. Запропоновано оптимізаційний підхід до вибору формату взаємодії в моделі глобального ринкового середовища. Призначено для науковців, викладачів, керівників та фахівців у сфері маркетингу підприємства, студентів
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18158
ISSN: 978-966-2732-42-9
Appears in Collections:Монографії (МЕМ1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_09_09_Монография Шталь.pdf2,14 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.