Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18158
Назва: Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації
Автори: Шталь Т. В.
Савицька Н. Л.
Доброскок Ю. Б.
Теми: маркетинговий канал
маркетингові взаємодії
канали збуту
взаємодія підприємства
збутова стратегія
ефективність взаємоді
маркетингове управління
процес взаємодії підприємства
Дата публікації: 2015
Видавництво: «Лідер»
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації: монографія / Т. В. Шталь, Н. Л. Савицька, Ю. Б. Доброскок. – Х.: Вид-во «Лідер», 2015. – 201 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена розвитку теоретичних положень, розробці науково-методичних підходів до вдосконалення управління процесами взаємодії підприємств у каналах збуту в умовах глобалізації. Досліджено сутність та специфіку управління каналами збуту підпри-ємства, розглянуто елементи та характеристики системи збуту на основі концепції маркетингу взаємодії. Проведено аналіз тенденцій розвитку збутової системи підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій. Досліджено методичні підходи до діагностики формату взаємодії в каналах збуту, проаналізовано параметри оцінки пріоритету і довіри в каналах збуту. Запропоновано оптимізаційний підхід до вибору формату взаємодії в моделі глобального ринкового середовища. Призначено для науковців, викладачів, керівників та фахівців у сфері маркетингу підприємства, студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18158
ISSN: 978-966-2732-42-9
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_09_09_Монография Шталь.pdf2,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.