Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18213
Назва: Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинг : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing : guidelines to practical tasks for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"
Автори: Рубан В. В.
Ruban V. V.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
товар
ціна
попит
ринок
стратегія
маркетинговые исследования
цена
спрос
рынок
стратегия
marketing
marketing research
product
price
demand
market
strategy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронний ресурс] / уклад. В. В. Рубан. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. – 40 с. - Назва з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано методичні рекомендації, призначені для поглиблення, систематизації знань, здобутих студентами у процесі вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни, і контролю за ними. Вирішення запропонованих завдань сформує у студентів практичні навички розроблення маркетингової політики підприємств у сучасних умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
Представлены методические рекомендации, предназначенные для углубления, систематизации знаний, полученных студентами в процессе изучения теоретической части учебной дисциплины, и контроля за ними. Решение предложенных заданий сформирует у студентов практические навыки разработки маркетинговой политики предприятий в современных условиях. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня.
Guidelines are given to help deepen, systematize and control the knowledge acquired by students when learning the theoretical part of the academic discipline. Carrying out the offered tasks will form students' skills in the development of the enterprise marketing policy in modern environment. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18213
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_-_Рубан_В.В. (1).PDF829,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.