Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18274
Title: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
Authors: Шталь Т. В.
Писаренко В. В.
Гуржій Н. Г.
Мелушова І. Ю.
Keywords: стратегічне управління
збут
збутові канали
збутова логістика
міжнародний ринок
міжн міжнародна збутова діяльність
Issue Date: 2017
Citation: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект: монографія/ Т. В. Шталь, В. В. Писаренко, Н. Г. Гуржій, І. Ю. Мелушова– Х. : Видавництво«Лідер», 2017. – 230 с.
Abstract: Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного забезпечення стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на зовнішніх ринках. Визначено функціональну роль маркетингу й логістики при формуванні міжнародної стратегії збутової діяльності підприємств. Запропоновано концептуальну модель реалізації стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств. Представлено методичний підхід щодо оцінки ефективності здійснення стратегічного управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств. Висвітлено особливості формування міжнародних збутових каналів, критерії відбору їх учасників, а також обґрунтовано виникнення синергетичного ефекту при поглибленні взаємодії суб’єктів міжнародних збутових каналів. Призначено для фахівців та науковців, що працюють над питаннями стратегічного управління міжнародної діяльності підприємств.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18274
Appears in Collections:Монографії (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монография_ Шталь_Гуржий 05.12 (2).pdf3,86 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.