Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18274
Назва: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект
Автори: Шталь Т. В.
Писаренко В. В.
Гуржій Н. Г.
Мелушова І. Ю.
Теми: стратегічне управління
збут
збутові канали
збутова логістика
міжнародний ринок
міжн міжнародна збутова діяльність
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспект: монографія/ Т. В. Шталь, В. В. Писаренко, Н. Г. Гуржій, І. Ю. Мелушова– Х. : Видавництво«Лідер», 2017. – 230 с.
Короткий огляд (реферат): Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного забезпечення стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств на зовнішніх ринках. Визначено функціональну роль маркетингу й логістики при формуванні міжнародної стратегії збутової діяльності підприємств. Запропоновано концептуальну модель реалізації стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств. Представлено методичний підхід щодо оцінки ефективності здійснення стратегічного управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств. Висвітлено особливості формування міжнародних збутових каналів, критерії відбору їх учасників, а також обґрунтовано виникнення синергетичного ефекту при поглибленні взаємодії суб’єктів міжнародних збутових каналів. Призначено для фахівців та науковців, що працюють над питаннями стратегічного управління міжнародної діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18274
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография_ Шталь_Гуржий 05.12 (2).pdf3,86 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.