Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18383
Title: Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання
Authors: Зима О. Г.
Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинг послуг
спортивний маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації
Issue Date: 2017
Citation: Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. – Сєверодонецьк, 2017, СУНУ. – Вип. 6 (236) - С. 103-105.
Abstract: В статті розглянуто основні елементи ділової активності. Ділову активність розглядають як виробничу та комерційну діяльність, що спрямована на просування підприємства на ринках продукції, праці, капіталу; - це успішність вкладених зусиль, ресурсів, ефективність менеджменту. Управління діловою активністю виступає невід’ємною частиною управління фінансово-господарською діяльністю промислового підприємства, а в кризовий та посткризовий періоди набуває ще більш важливого значення, оскільки передбачає реальні кроки щодо відновлення втрачених під час дії світової фінансового-економічної кризи позицій суб’єкта господарювання на ринках товарів і послуг.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18383
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
птащенко ділова активність.pdf290,72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.