Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18383
Назва: Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання
Автори: Зима О. Г.
Птащенко О. В.
Кошарна В. В.
Теми: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинг послуг
спортивний маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарювання / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, В. В. Кошарна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. – Сєверодонецьк, 2017, СУНУ. – Вип. 6 (236) - С. 103-105.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто основні елементи ділової активності. Ділову активність розглядають як виробничу та комерційну діяльність, що спрямована на просування підприємства на ринках продукції, праці, капіталу; - це успішність вкладених зусиль, ресурсів, ефективність менеджменту. Управління діловою активністю виступає невід’ємною частиною управління фінансово-господарською діяльністю промислового підприємства, а в кризовий та посткризовий періоди набуває ще більш важливого значення, оскільки передбачає реальні кроки щодо відновлення втрачених під час дії світової фінансового-економічної кризи позицій суб’єкта господарювання на ринках товарів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18383
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
птащенко ділова активність.pdf290,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.