Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1890
Title: КОНТРОЛЬ ЗА МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ
Authors: Дмитриковська Н. О.
Keywords: управління маркетингом
контроль маркетингу
підприємство
стратегічний маркетинг
оперативний маркетинг
аудит
ревізія
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дмитриковська Н. О. КОНТРОЛЬ ЗА МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ / Н. О. Дмитриковська // Управління розвитком. 2012. - №19(140). - С. 120-122
Abstract: Описано контроль маркетингової діяльності підприємства в структурі управління маркетингом. Подано визначення поняття "контроль маркетингу", описано об’єкти та етапи його проведення, наведено типи та елементи контролю маркетингу.
Описан контроль маркетинговой деятельности предприятия в структуре управления маркетингом. Дано определение понятия "контроль маркетинга", описаны объекты и этапы его проведения, приведены типы и элементы контроля маркетинга.
The paper describes the control of marketing activities of the company in the management structure of marketing. The concept of "control marketing" is defined, objects and stages are described, the types and elements of the marketing control are given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1890
Appears in Collections:№ 19



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.