Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1890
Назва: КОНТРОЛЬ ЗА МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ
Автори: Дмитриковська Н. О.
Теми: управління маркетингом
контроль маркетингу
підприємство
стратегічний маркетинг
оперативний маркетинг
аудит
ревізія
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Дмитриковська Н. О. КОНТРОЛЬ ЗА МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ / Н. О. Дмитриковська // Управління розвитком. 2012. - №19(140). - С. 120-122
Короткий огляд (реферат): Описано контроль маркетингової діяльності підприємства в структурі управління маркетингом. Подано визначення поняття "контроль маркетингу", описано об’єкти та етапи його проведення, наведено типи та елементи контролю маркетингу.
Описан контроль маркетинговой деятельности предприятия в структуре управления маркетингом. Дано определение понятия "контроль маркетинга", описаны объекты и этапы его проведения, приведены типы и элементы контроля маркетинга.
The paper describes the control of marketing activities of the company in the management structure of marketing. The concept of "control marketing" is defined, objects and stages are described, the types and elements of the marketing control are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1890
Розташовується у зібраннях:№ 19



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.