Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1917
Назва: ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT
Автори: Атаев М. Н.
Теми: Product Placement
BTL-реклама
спонсорство
киноиндустрия
прямая реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Атаев М. Н. ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT / М. Н. Атаев // Управління розвитком. - 2012. - №19(140). - С. 118-120
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены ключевые особенности и основные элементы одного из основ¬ных инструментов PR – Product Placement, его основное отличие от таких направлений, как BTL-реклама и спонсорство.
Розглянуто ключові особливості та основні елементи одного з основних інструментів PR – Product Placement, його основну відмінність від таких напрямів, як BTL-реклама і спонсорство.
The key features and key elements of one of the main tools of PR – Product Placement, as well as its main difference from such areas as BTL-advertising and sponsorship are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1917
Розташовується у зібраннях:№ 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаев М.Н. ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT.pdf342,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.