Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1917
Title: ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT
Authors: Атаев М. Н.
Keywords: Product Placement
BTL-реклама
спонсорство
киноиндустрия
прямая реклама
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Атаев М. Н. ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT / М. Н. Атаев // Управління розвитком. - 2012. - №19(140). - С. 118-120
Abstract: Рассмотрены ключевые особенности и основные элементы одного из основ¬ных инструментов PR – Product Placement, его основное отличие от таких направлений, как BTL-реклама и спонсорство.
Розглянуто ключові особливості та основні елементи одного з основних інструментів PR – Product Placement, його основну відмінність від таких напрямів, як BTL-реклама і спонсорство.
The key features and key elements of one of the main tools of PR – Product Placement, as well as its main difference from such areas as BTL-advertising and sponsorship are described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1917
Appears in Collections:№ 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Атаев М.Н. ОСОБЕННОСТИ PRODUCT PLACEMENT.pdf342,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.