Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлюсарєва Л. А.-
dc.contributor.authorКостіна О. М.-
dc.contributor.authorСлюсарева Л. А.-
dc.contributor.authorКостина О. Н.-
dc.contributor.authorSliusarieva L. A.-
dc.contributor.authorKostina O. M.-
dc.date.accessioned2018-08-13T08:19:33Z-
dc.date.available2018-08-13T08:19:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСлюсарєва Л. А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Л. А. Слюсарєва, О. М. Костіна // Економіка та суспільство. – 2018. – №16. – Режим доступу до журналу: http://www.economyandsociety.in.ua.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сутність, характерні ознаки та взаємозв’язок комунікацій і маркетингових комунікацій підприємства. Досліджені авторські підходи до визначення поняття «комунікаційна політика», виокремлено її пріоритетні цілі та інструменти. Розроблено послідовність етапів з удосконалення комунікаційної політики підприємства з використанням базових, синтетичних і новітніх інструментів. В статье рассмотрены сущность, характерные особенности и взаимосвязь коммуникаций и маркетинговых коммуникаций предприятия. Исследованы авторские подходы к определению понятия «коммуникационная политика», выделены ее приоритетные цели и инструменты. Разработана последовательность этапов по совершенствованию коммуникационной политики предприятия с использованием базовых, синтетических и современных инструментов. The article reveals the essence, characteristics and interrelation of communications and marketing communications of the enterprise. Author's approaches to the definition of the concept of "communication policy" are investigated, its priority goals and tools are highlighted. A sequence of steps has been developed to improve the communication policy of the enterprise using basic, synthetic and modern tools.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectінструменти комунікаційної політикиuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectкоммуникационная политикаuk
dc.subjectинструменты коммуникационной политикиuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectcommunication policy toolsuk
dc.titleУдосконалення комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeУсовершенствование коммуникационной политики предприятияuk
dc.title.alternativeImprovement of the communication policy of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.