Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377
Title: Удосконалення комунікаційної політики підприємства
Other Titles: Усовершенствование коммуникационной политики предприятия
Improvement of the communication policy of the enterprise
Authors: Слюсарєва Л. А.
Костіна О. М.
Слюсарева Л. А.
Костина О. Н.
Sliusarieva L. A.
Kostina O. M.
Keywords: комунікації
маркетингові комунікації
комунікаційна політика
інструменти комунікаційної політики
коммуникации
маркетинговые коммуникации
коммуникационная политика
инструменты коммуникационной политики
communications
marketing communications
communication policy
communication policy tools
Issue Date: 2018
Citation: Слюсарєва Л. А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Л. А. Слюсарєва, О. М. Костіна // Економіка та суспільство. – 2018. – №16. – Режим доступу до журналу: http://www.economyandsociety.in.ua.
Abstract: У статті розглянуті сутність, характерні ознаки та взаємозв’язок комунікацій і маркетингових комунікацій підприємства. Досліджені авторські підходи до визначення поняття «комунікаційна політика», виокремлено її пріоритетні цілі та інструменти. Розроблено послідовність етапів з удосконалення комунікаційної політики підприємства з використанням базових, синтетичних і новітніх інструментів. В статье рассмотрены сущность, характерные особенности и взаимосвязь коммуникаций и маркетинговых коммуникаций предприятия. Исследованы авторские подходы к определению понятия «коммуникационная политика», выделены ее приоритетные цели и инструменты. Разработана последовательность этапов по совершенствованию коммуникационной политики предприятия с использованием базовых, синтетических и современных инструментов. The article reveals the essence, characteristics and interrelation of communications and marketing communications of the enterprise. Author's approaches to the definition of the concept of "communication policy" are investigated, its priority goals and tools are highlighted. A sequence of steps has been developed to improve the communication policy of the enterprise using basic, synthetic and modern tools.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.