Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377
Назва: Удосконалення комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Усовершенствование коммуникационной политики предприятия
Improvement of the communication policy of the enterprise
Автори: Слюсарєва Л. А.
Костіна О. М.
Слюсарева Л. А.
Костина О. Н.
Sliusarieva L. A.
Kostina O. M.
Теми: комунікації
маркетингові комунікації
комунікаційна політика
інструменти комунікаційної політики
коммуникации
маркетинговые коммуникации
коммуникационная политика
инструменты коммуникационной политики
communications
marketing communications
communication policy
communication policy tools
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Слюсарєва Л. А. Удосконалення комунікаційної політики підприємства [Електронний ресурс] / Л. А. Слюсарєва, О. М. Костіна // Економіка та суспільство. – 2018. – №16. – Режим доступу до журналу: http://www.economyandsociety.in.ua.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті сутність, характерні ознаки та взаємозв’язок комунікацій і маркетингових комунікацій підприємства. Досліджені авторські підходи до визначення поняття «комунікаційна політика», виокремлено її пріоритетні цілі та інструменти. Розроблено послідовність етапів з удосконалення комунікаційної політики підприємства з використанням базових, синтетичних і новітніх інструментів. В статье рассмотрены сущность, характерные особенности и взаимосвязь коммуникаций и маркетинговых коммуникаций предприятия. Исследованы авторские подходы к определению понятия «коммуникационная политика», выделены ее приоритетные цели и инструменты. Разработана последовательность этапов по совершенствованию коммуникационной политики предприятия с использованием базовых, синтетических и современных инструментов. The article reveals the essence, characteristics and interrelation of communications and marketing communications of the enterprise. Author's approaches to the definition of the concept of "communication policy" are investigated, its priority goals and tools are highlighted. A sequence of steps has been developed to improve the communication policy of the enterprise using basic, synthetic and modern tools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19377
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.