Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19419
Title: Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємства
Other Titles: Становление виртуального туризма как направления развития информатизации деятельности туристического предприятия
Formation of virtual tourism as a direction for the tourist enterprise activity informatization development
Authors: Сущенко О. А.
Кравченко В. В.
Сущенко Е. А.
Sushchenko O. A.
Kravchenko V. V.
Keywords: віртуальний туризм
інтерактивна система
панорама
виртуальный туризм
интерактивная система
virtual tourism
interactive system
panorama
Issue Date: 2018
Citation: Сущенко О. А. Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Сущенко, В. В. Кравченко // Коммунальное хозяйство городов. – 2018. - № 140. – С. 19-24. – Режим доступу: http://ojs.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5137.
Abstract: Визначено поняття та обґрунтовано доцільність розвитку віртуального туризму. Розглянуто сучасні тенденції використання віртуального туризму в туристській індустрії та перспективи його розвитку. Наведено переваги використання сферичних панорам і 3D-турів порівняно з іншими способами реклами. Визначено основні напрямки застосування інтерактивних віртуальних систем в туристичній діяльності.
Определено понятие и обоснована целесообразность развития виртуального туризма. Рассмотрены современные тенденции использования виртуального туризма в туристской индустрии и перспективы его развития. Приведены преимущества использования сферических панорам и 3D-туров по сравнению с другими способами рекламы. Определены основные направления применения интерактивных виртуальных систем в туристической деятельности.
The concept and validity of development of virtual tourism is defined. Modern trends in the use of virtual tourism in the tourism industry and prospects for its development are considered. The advantages of using spherical panoramas and 3D tours in comparison with other advertising methods are given. The basic directions of application of interactive virtual systems in tourist activity are defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19419
Appears in Collections:Статті (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf516,86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.