Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19419
Назва: Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємства
Інші назви: Становление виртуального туризма как направления развития информатизации деятельности туристического предприятия
Formation of virtual tourism as a direction for the tourist enterprise activity informatization development
Автори: Сущенко О. А.
Кравченко В. В.
Сущенко Е. А.
Sushchenko O. A.
Kravchenko V. V.
Теми: віртуальний туризм
інтерактивна система
панорама
виртуальный туризм
интерактивная система
virtual tourism
interactive system
panorama
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сущенко О. А. Становлення віртуального туризму як напряму розвитку інформатизації діяльності туристичного підприємства [Електронний ресурс] / О. А. Сущенко, В. В. Кравченко // Коммунальное хозяйство городов. – 2018. - № 140. – С. 19-24. – Режим доступу: http://ojs.kname.edu.ua/index.php/khg/article/view/5137.
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття та обґрунтовано доцільність розвитку віртуального туризму. Розглянуто сучасні тенденції використання віртуального туризму в туристській індустрії та перспективи його розвитку. Наведено переваги використання сферичних панорам і 3D-турів порівняно з іншими способами реклами. Визначено основні напрямки застосування інтерактивних віртуальних систем в туристичній діяльності.
Определено понятие и обоснована целесообразность развития виртуального туризма. Рассмотрены современные тенденции использования виртуального туризма в туристской индустрии и перспективы его развития. Приведены преимущества использования сферических панорам и 3D-туров по сравнению с другими способами рекламы. Определены основные направления применения интерактивных виртуальных систем в туристической деятельности.
The concept and validity of development of virtual tourism is defined. Modern trends in the use of virtual tourism in the tourism industry and prospects for its development are considered. The advantages of using spherical panoramas and 3D tours in comparison with other advertising methods are given. The basic directions of application of interactive virtual systems in tourist activity are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19419
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf516,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.