Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Название: Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках
Авторы: Шталь Т. В.
Бондаренко Л. М.
Ярковий О. Е.
Ключевые слова: експортна криза
аналіз макросередовища
економетричні методи
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Шталь Т. В. Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках / Т. В. Шталь, Л. М. Бондаренко, О. Е. Ярковий // Бізнес-Інформ. – 2017. - №5. – С. 103-108.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено проблему експортної кризи українського бізнесу, її причини та масштаби наслідків. Актуальною проблемою для українських підприємств авторами визначено пошук нових ринків збуту своєї продукції, вирішення якої дозволить отримати надійний вектор розвитку підприємства. Досліджено методи аналізу макросередовища підприємства, їх переваги та недоліки, а також способи нівелювання цих недоліків. Метою статті є пошук способу покращення адекватності результатів аналізу макросередовища підприємства. Об’єктом статті є методи аналізу макросередовища підприємства. Предмет статті – особливості використання економетричних методів в аналізі макросередовища підприємства. Запропоновано застосовування економетричних методів у ході виконання аналізу впливу факторів макросередовища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.