Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАпончук Т. В.-
dc.contributor.authorКравченко Г. Ю.-
dc.date.accessioned2019-03-11T14:43:50Z-
dc.date.available2019-03-11T14:43:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАпончук Т. В. Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи / Т. В. Апончук, Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2018. - № 5 (9). – С. 67-79.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531-
dc.description.abstractУ статті розглянуто забезпечення якості початкової освіти. З'ясовано зміст понять: «якість освіти», «якість початкової освіти», «управління забезпеченням якості початкової освіти», «освітній моніторинг». Зазначено, що якість освіти в початковій школі залежить від багатьох чинників, один з яких визначено в компонентній формулі Нової української школи, де провідне місце відводиться вчителям нової формації. Запропоновано на розгляд фрагмент авторської кваліметричної моделі забезпечення якості освіти молодших школярів в умовах Нової української школи, розробленої на основі аналізу наукових джерел з означеної проблеми.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.subjectякість початкової освітиru_RU
dc.subjectуправління забезпеченням якості початкової освітиru_RU
dc.subjectосвітній моніторингru_RU
dc.subjectкваліметрична модельru_RU
dc.titleЗабезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравченко ст. 3 .pdf331,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.