Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531| Title: | Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи | 
| Authors: | Апончук Т. В. Кравченко Г. Ю.  | 
| Keywords: | якість освіти якість початкової освіти управління забезпеченням якості початкової освіти освітній моніторинг кваліметрична модель  | 
| Issue Date: | 2018 | 
| Citation: | Апончук Т. В. Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи / Т. В. Апончук, Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2018. - № 5 (9). – С. 67-79. | 
| Abstract: | У статті розглянуто забезпечення якості початкової освіти. З'ясовано зміст понять: «якість освіти», «якість початкової освіти», «управління забезпеченням якості початкової освіти», «освітній моніторинг». Зазначено, що якість освіти в початковій школі залежить від багатьох чинників, один з яких визначено в компонентній формулі Нової української школи, де провідне місце відводиться вчителям нової формації. Запропоновано на розгляд фрагмент авторської кваліметричної моделі забезпечення якості освіти молодших школярів в умовах Нової української школи, розробленої на основі аналізу наукових джерел з означеної проблеми. | 
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531 | 
| Appears in Collections: | Статті (ПІФП) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Кравченко ст. 3 .pdf | 331,86 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.