Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531
Назва: | Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи |
Автори: | Апончук Т. В. Кравченко Г. Ю. |
Теми: | якість освіти якість початкової освіти управління забезпеченням якості початкової освіти освітній моніторинг кваліметрична модель |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Апончук Т. В. Забезпечення якості початкової освіти в умовах нової української школи / Т. В. Апончук, Г. Ю. Кравченко // Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка». - 2018. - № 5 (9). – С. 67-79. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто забезпечення якості початкової освіти. З'ясовано зміст понять: «якість освіти», «якість початкової освіти», «управління забезпеченням якості початкової освіти», «освітній моніторинг». Зазначено, що якість освіти в початковій школі залежить від багатьох чинників, один з яких визначено в компонентній формулі Нової української школи, де провідне місце відводиться вчителям нової формації. Запропоновано на розгляд фрагмент авторської кваліметричної моделі забезпечення якості освіти молодших школярів в умовах Нової української школи, розробленої на основі аналізу наукових джерел з означеної проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20531 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кравченко ст. 3 .pdf | 331,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.