Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20667
Title: Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій
Other Titles: Особенности брендинга как инструмента стратегирования социально-экономического развития территорий
Peculiarities of Branding as an Instrument of Strategizing the Socio-Economic Development of Territories
Authors: Лисиця Н. М.
Бєлікова Н. В.
Мартиненко М. В.
Лисица Н. М.
Беликова Н. В.
Мартыненко М. В.
Lysytsia N. M.
Bielikova N. V.
Martynenko M. V.
Keywords: брендинг
інструмент
стратегування
соціально-економічний розвиток
територія
брендинг
инструмент
стратегирование
социально-экономичсекое развитие
территория
branding
instrument
strategizing
socio-economic development
territory
Issue Date: 2018
Citation: Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес інформ. - № 6. – 2018. – С. 393 – 400
Abstract: Стаття присвячена особливостям брендингу у стратегуванні соціально-економічного розвитку територій. Здійснено аналіз використання елементів брендингу в стратегіях соціально-економічного розвитку міст і регіонів різних країн світу. Статья посвящена особенностям брендинга в стратегировании социально-экономического развития территорий. Осуществлен анализ использования элементов брендинга в стратегиях соиально-экономического развития городов и регионов разных стран мира. The article is concerned with features of branding in strategizing of the socio-economic development of territories. An analysis of use of elements of branding in strategies of the socio-economic development of cities and regions of different world countries is carried out.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20667
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Мартыненко.pdf429,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.