Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21203
Title: Поширення технології PR-менеджменту та розвиток рекламно-комунікаційного ринку в Україні
Other Titles: Распространение технологии PR-менеджмента и развитие рекламно-коммуникационного рынка в Украине
The spread of PR-management technology and the development of the advertising and communication market in Ukraine
Authors: Проданова Л. В.
Єрмоленко О. А.
Ермоленко А. А.
Prodanova L. V.
Yermolenko O. А.
Keywords: рекламно-комунікаційний ринок
паблік рілейшнз
технологія менеджменту
рекламно-коммуникационный рынок
паблик рилейшнз
технология менеджмента
advertising and communications market
public relations
technology management
Issue Date: 2019
Citation: Проданова Л. В. Поширення технології PR-менеджменту та розвиток рекламно-комунікаційного ринку в Україні / Л. В. Проданова, О. А. Єрмоленко // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. : тези допов. – Х.: ФОП Панов А. М., 2019. – С. 209-211.
Abstract: Обґрунтовано взаємозалежність поширення технології PR-менеджменту та розвитку рекламно-комунікаційного ринку в Україні. Наголошено на необхідності конкретизації сутності PR-діяльності в широкому та конкретному сенсі: як інструменту, технології, функції менеджменту. Визначено основні тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку в Україні в період 2007-2018 рр., зокрема ринку PR-послуг. Обосновано взаимозависимость распространения технологии PR-менеджмента и развития рекламно-коммуникационного рынка в Украине. Отмечена необходимость конкретизации сущности PR-деятельности в широком и конкретном смысле: как инструмента, технологии, функции менеджмента. Определены основные тенденции развития рекламно-коммуникационного рынка в Украине в период 2007-2018 гг., в частности рынка PR-услуг. The interdependence of the distribution of PR-management technology and the development of the advertising and communication market in Ukraine is substantiated. The necessity of specifying the essence of PR-activity in a broad and specific sense: as a tool, technology, management functions. The main trends in the development of the advertising and communications market in Ukraine in the period 2007-2018, in particular, the market of PR services, are identified.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21203
Appears in Collections:Статті (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНФ ХАРКIВ_ТЕЗИ_Проданова_Єрмоленко(1).pdf303,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.