Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 521-530 из 1100.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Бенчмаркинг как один из методов совершенствования бизнесаШталь Т. В.; Харечко Ю. А.
2017Міжнародний маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2016Особливості розвитку міжнародної конкуренції в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2016Міжнародний ринок похідних фінансових інструментів, його проблеми та перспективи розвиткуШталь Т. В.; Тищенко О. О.
2017Міжнародний маркетинг : практикум для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Гуржій Н. Г.
2018Вдосконалення стратегії підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваДзеніс О. О.; Дзенис А. А.; Dzenis O. O.
2020Socially responsible approaches to doing international businessDzenis O. O.; Dzenis V. O.
2017Менеджмент : робоча програма для студентів спеціальності 051 "Економіка" спеціалізації "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняДзеніс О. О.; Дзенис А. А.; Dzenis O. O.
2016Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи бакалавра для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняПіддубний І. О.; Дзеніс О. О.; Поддубный И. А.; Дзенис А. А.; Piddubnyi I. O.; Dzenis O. O.