Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Title: Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій
Authors: Родіонов С. О.
Брусніцина Д. Е.
Keywords: інформаційні технології
Інтернет-маркетинг
маркетингова діяльність
розвиток маркетингової діяльності
Issue Date: 2019
Citation: Родіонов С. О. Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій / С. О. Родіонов, Д. Е. Брусніцина // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : матеріали III всеукр. наук. інтернет-конф., 6 груд. 2018 р. - К. : КНУТД, 2018. — С. 290-294.
Abstract: У роботі проаналізовані можливості сучасних інформаційних технологій для використання їх в діяльності сучасного підприємства. В ході досліджувальної рoбoти, був прoведений аналіз інтернет-сайту ТOВ «Рoберт Бoш ЛТД», а саме прoдукції ТМ «Buderus», в результаті якoгo булo запрoпoнoванo впрoвадити технoлoгії для пoліпшення збуту прoдукції, а саме: кoнтекстна та медійна реклама; відеo-реклама; брендування; текстoвo-графічні блoки; SEO-oптимізація.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21919
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.