Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934
Назва: Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа
Автори: Зима О. Г.
Просяник О. П.
Теми: дискурс
соціальні медіа
маніпулятивність
вплив
комунікативна ситуація
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДІСА ПЛЮС
Бібліографічний опис: Зима О. Маніпулятивність у дискурсі соціальних медіа / О. Зима, О. Просяник // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 321-322.
Короткий огляд (реферат): У тезах представлені визначення поняття соціальних медіа та феномен маніпулятивності у дискурсі соціальних медіа. Проаналізовано вплив стереотипів і установок на поширеність стратегії добудовування комунікативної ситуації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21934
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.