Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22338
Назва: The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education
Автори: Butkovska N. O.
Petrenko V. O.
Теми: gamification
students’ engagement
pedagogical technique
teaching-learning process
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Butkovska N. O. The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education / N. O. Butkovska, V. O. Petrenko // Наукові записки. Сер. "Педагогічні науки". – 2019. – №174. – С. 166–170.
Короткий огляд (реферат): The research is devoted to the current pedagogical problem of engaging students in the teaching-learning process through gamification. The article describes the concept of "motivating students for academic activities," its components, in particular cognitive, emotional and behavioural or social ones, and their performance. The essence of the concept of gamification as a pedagogical tool has been examined as well as its key features and principles, and ways of implementing gamification in the educational process of higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22338
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Petrenko V The role of gamification in students’ engagement in the context of higher education.pdf3,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.