Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23339
Назва: Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Рожко В. І.
Теми: збут
розподіл
просування
канал розподілу
товаропросування
споживач
товар
торговельне підприємство
посередник
сегмент
профіль
вертикальні маркетингові системи
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Управління каналами розподілу та збуту. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. В. І. Рожко; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (541 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 44 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано практичні завдання та методичні рекомендації до їхнього виконання, спрямовані на набуття студентами поглиблених теоретичних знань та практичних навичок в маркетинговій діяльності підприємства. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23339
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020-55-ЕВ Рожко ВИ.pdf687,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.