Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23582
Назва: Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок
Автори: Зубко Д. О.
Теми: бренд
брендинг
імідж бренду
промо-продукти
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Зубко Д. О. Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринок / Д. О. Зубко // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2020 р. / редкол.: О. І. Черевко [та ін.] ; Харк. держ. ун-т харч. та торг. – Х. : ХДУХТ, 2020. – С. 221-224.
Короткий огляд (реферат): Відзначено, що cучасне розуміння бренду включає декілька аспектів, а саме: механізм сегментації ринку; бренд-імідж; механізм диференціації товарів; комунікації бренду зі споживачем; ідентифікацію товарів або компаній; правові інструменти; концепцію капіталу бренду; корпоративну культуру. Зясовано, що у сучасних умовах використовують два основних напрямки в брендингу: азіатський (японський) і західний (англо-американський). Охарактеризовано процес та головні методи просування бренду, зокрема: проведення різних рекламних компаній та конкурсів, SMM, промо-продукти та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23582
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf494,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.