Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23728
Название: Principles of Level B2 Tests Development for Checking Language Competences at Higher Education Institutions
Авторы: Urazova S.
Ключевые слова: student-centered education
communicative skills
communicative activity
tests validity
Дата публикации: 2019
Издательство: Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”
Библиографическое описание: Urazova S. Principles of Level B2 Tests Development for Checking Language Competences at Higher Education Institutions / S. Urazova // Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. – Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”, 2019. – № 54. – P. 108–112.
Краткий осмотр (реферат): The article discusses principles of provision of the high quality of educational services and their compliance with the world standards and informatization of the educational sphere. Tests as one of the most efficient assessment techniques with systemic nature are studied to enable appropriate assessment of language skills formation at higher education institutions and principles of tests formation and materials selection, which guarantee quality of skills assessment, are distinguished. The article covers skills relevant for B2 level of language competence and provides guidelines for B2 level tests creation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23728
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
уразова статья 2020.pdf1,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.