Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23728
Назва: Principles of Level B2 Tests Development for Checking Language Competences at Higher Education Institutions
Автори: Urazova S.
Теми: student-centered education
communicative skills
communicative activity
tests validity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”
Бібліографічний опис: Urazova S. Principles of Level B2 Tests Development for Checking Language Competences at Higher Education Institutions / S. Urazova // Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka. – Warszawa : Wydawca: Sp. z o.o. “Diamond trading tour”, 2019. – № 54. – P. 108–112.
Короткий огляд (реферат): The article discusses principles of provision of the high quality of educational services and their compliance with the world standards and informatization of the educational sphere. Tests as one of the most efficient assessment techniques with systemic nature are studied to enable appropriate assessment of language skills formation at higher education institutions and principles of tests formation and materials selection, which guarantee quality of skills assessment, are distinguished. The article covers skills relevant for B2 level of language competence and provides guidelines for B2 level tests creation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23728
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
уразова статья 2020.pdf1,68 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.