Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 101-110 из 463.
Найденные коллекции:
Название коллекции
Статті (УСК)
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitterБєлікова Ю. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2016Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризмуЗима О. Г.; Зима О. Г.; Голуб М. О.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2015Effectiveness indicators of social media marketing campaignByelikova Y. V.
2017Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняСорокіна Г. В.
2020Права людини та учасники бойових дій, їх родини: рекомендації щодо висвітлення в медіа.Іванова І. Б.
2020Постачання щебню в окупований Севастополь з турецьких портів Гіресун та Ереглі (2020 рік)Яресько К. В.