Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 261-270 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Tools for ensuring creativity of advertising contentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.
2022Особливості складання медіаплану для ІТ-школиМедведєва Ю. Є.; Кулікова К. В.
2021Особливості комунікації у віртуальному середовищіСахань Д. М.
2021Комунікативні інструменти залучення коштів читачів як фактор сталого розвитку онлайн-медіаСировой М. О.
2021Аnaliza kulturowo-cywilizacyjna publicznego dyskursu łamania prawa w Rosji i na UkrainieLeszczak O.; Prosianyk O.
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2021Features of formation of advertising creativityLysytsia N.; Byelikova Y.
2021Організація рекламної та РR діяльності. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2022Методичні рекомендації до написання комплексної курсової роботи для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2022Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»Чекштуріна В. М.; Швець Д. В.