Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 391-400 из 463.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Методичні рекомендації до написання дипломних робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2023Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду містаСосонна І. Р.
2024Аналіз прецедентних феноменів у текстових матеріалах українських медіа про культуруЗима О. Г.; Костенко А. Ю.
2024Креативна рекламна кампанія як засіб популяризації української культуриБондаренко В. О.
2024Сутність корпоративного бренду, роль айдентики та фірмової продукції у його промоції на ринкуДюдяєва П. О.
2024Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної командиБаранковська М. О.
2024Застосування семіотики як науки у брендінгуОлексенко Я. І.
2024Прецедентні феномени в фічерах українських медіа про культуру: ознаки та особливостіКостенко А. Ю.
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2024Визначення основних елементів іміджу для закладів вищої освітиЗадорожна А. П.