Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Название: Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди
Авторы: Баранковська М. О.
Ключевые слова: аудіовізуальний контент
хокейна команда
комунікація
спортивний образ
ідентичність
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Баранковська М. О. Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди / М. О. Баранковська, науковий керівник: О. М. Афанасьєва // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки: матеріали IV Всеукраїнської студентської наукової конференції, м. Запоріжжя, 16 лютого, 2024 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 88–89.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається важливість формування ідентичності та іміджу для хокейної команди в епоху цифрового прогресу. Спортивні організації, зокрема хокейні команди, мають велику потребу у вдосконаленні комунікаційних стратегій для залучення уваги вболівальників, спонсорів та партнерів. У цьому контексті використання аудіовізуального контенту відіграє ключову роль у формуванні образу та ідентичності команди, сприяючи поглибленню взаємодії з аудиторією. Наголошено на проблемі впливу аудіовізуального контенту на формування спортивного образу та ідентичності, що вимагає додаткового дослідження через стрімкий розвиток цифрових технологій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Баранковська_Марія_Тези.pdf153,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.