Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Title: Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди
Authors: Баранковська М. О.
Keywords: аудіовізуальний контент
хокейна команда
комунікація
спортивний образ
ідентичність
Issue Date: 2024
Citation: Баранковська М. О. Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди / М. О. Баранковська, науковий керівник: О. М. Афанасьєва // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки: матеріали IV Всеукраїнської студентської наукової конференції, м. Запоріжжя, 16 лютого, 2024 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 88–89.
Abstract: У статті розглядається важливість формування ідентичності та іміджу для хокейної команди в епоху цифрового прогресу. Спортивні організації, зокрема хокейні команди, мають велику потребу у вдосконаленні комунікаційних стратегій для залучення уваги вболівальників, спонсорів та партнерів. У цьому контексті використання аудіовізуального контенту відіграє ключову роль у формуванні образу та ідентичності команди, сприяючи поглибленню взаємодії з аудиторією. Наголошено на проблемі впливу аудіовізуального контенту на формування спортивного образу та ідентичності, що вимагає додаткового дослідження через стрімкий розвиток цифрових технологій.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баранковська_Марія_Тези.pdf153,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.