Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Назва: Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди
Автори: Баранковська М. О.
Теми: аудіовізуальний контент
хокейна команда
комунікація
спортивний образ
ідентичність
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Баранковська М. О. Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної команди / М. О. Баранковська, науковий керівник: О. М. Афанасьєва // Експериментальні та теоретичні дослідження в контексті сучасної науки: матеріали IV Всеукраїнської студентської наукової конференції, м. Запоріжжя, 16 лютого, 2024 рік / ГО «Молодіжна наукова ліга». - Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 88–89.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається важливість формування ідентичності та іміджу для хокейної команди в епоху цифрового прогресу. Спортивні організації, зокрема хокейні команди, мають велику потребу у вдосконаленні комунікаційних стратегій для залучення уваги вболівальників, спонсорів та партнерів. У цьому контексті використання аудіовізуального контенту відіграє ключову роль у формуванні образу та ідентичності команди, сприяючи поглибленню взаємодії з аудиторією. Наголошено на проблемі впливу аудіовізуального контенту на формування спортивного образу та ідентичності, що вимагає додаткового дослідження через стрімкий розвиток цифрових технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32489
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранковська_Марія_Тези.pdf153,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.