Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674
Название: Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Авторы: Бутенко Д. С.
Немашкало К. Р.
Ключевые слова: підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Бутенко Д. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. Бутенко, К. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V науково-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : «Гельветика», 2020. – С. 19–20.
Краткий осмотр (реферат): Розглянута модель планування у сфері інтернет-маркетингу, що характеризує дії покупців на всіх етапах продажу та допомагає підприємцям у пошуку нових каналів збуту товарів чи послуг. Визначені етапи моделі «воронка продаж». Надана характеристика 5 етапам моделі: повідомлення та його розповсюдження; зацікавленість клієнтів; відгук на повідомлення; продаж товару; допомога після продажу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24674
Располагается в коллекциях:Статті (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бутенко,_Немашкало-tezis.pdf179,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.