Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВоронін А. В.-
dc.contributor.authorГунько О. В.-
dc.contributor.authorАфанас’єва Л. М.-
dc.date.accessioned2021-02-18T09:57:39Z-
dc.date.available2021-02-18T09:57:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВоронін А. В. Стійкість ринкової стратегії фірми / А.В. Воронін, О. В. Гунько, Л. М. Афанас’єва. // Економіка розвитку. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – №4(19). – С. 12—23.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717-
dc.description.abstractРобота зосереджена на вирішенні комплексу проблем, пов’язаних з функціонуванням підприємства (фірми) в конкурентному ринковому середовищі. Стійкість фірми в ринкових умовах визначається здатністю оптимально розпоряджатися наявними ресурсами, ефективним плануванням своєчасного просування нових товарів, здатністю адекватно реагувати на виклики, що виникають внаслідок різких змін ринкової кон'юнктури.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбіфуркаціяru_RU
dc.subjectконкурентний ринокru_RU
dc.subjectстабільність фірмиru_RU
dc.subjectграничний циклru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectавтоколиванняru_RU
dc.titleСтійкість ринкової стратегії фірмиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ВМЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ED_2020_04_Voronin.pdf386,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.