Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Назва: Стійкість ринкової стратегії фірми
Автори: Воронін А. В.
Гунько О. В.
Афанас’єва Л. М.
Теми: біфуркація
конкурентний ринок
стабільність фірми
граничний цикл
управління
маркетинг
автоколивання
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Воронін А. В. Стійкість ринкової стратегії фірми / А.В. Воронін, О. В. Гунько, Л. М. Афанас’єва. // Економіка розвитку. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – №4(19). – С. 12—23.
Короткий огляд (реферат): Робота зосереджена на вирішенні комплексу проблем, пов’язаних з функціонуванням підприємства (фірми) в конкурентному ринковому середовищі. Стійкість фірми в ринкових умовах визначається здатністю оптимально розпоряджатися наявними ресурсами, ефективним плануванням своєчасного просування нових товарів, здатністю адекватно реагувати на виклики, що виникають внаслідок різких змін ринкової кон'юнктури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_2020_04_Voronin.pdf386,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.