Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Title: Стійкість ринкової стратегії фірми
Authors: Воронін А. В.
Гунько О. В.
Афанас’єва Л. М.
Keywords: біфуркація
конкурентний ринок
стабільність фірми
граничний цикл
управління
маркетинг
автоколивання
Issue Date: 2020
Citation: Воронін А. В. Стійкість ринкової стратегії фірми / А.В. Воронін, О. В. Гунько, Л. М. Афанас’єва. // Економіка розвитку. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – №4(19). – С. 12—23.
Abstract: Робота зосереджена на вирішенні комплексу проблем, пов’язаних з функціонуванням підприємства (фірми) в конкурентному ринковому середовищі. Стійкість фірми в ринкових умовах визначається здатністю оптимально розпоряджатися наявними ресурсами, ефективним плануванням своєчасного просування нових товарів, здатністю адекватно реагувати на виклики, що виникають внаслідок різких змін ринкової кон'юнктури.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24717
Appears in Collections:Статті (ВМЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ED_2020_04_Voronin.pdf386,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.