Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24718
Назва: Репутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринку
Автори: Орлова Н. С.
Ладонько Л. С.
Філіпова Н. В.
Мітал О. Г.
Теми: репутація
корпоративна соціальна відповідальність
фінансовий ринок
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Орлова Н. С. Репутація соціально відповідальних корпорацій на світовому фінансовому ринку / Н. С. Орлова, Л. С. Ладонько, Н. В. Філіпова та ін. // Financial and credit activity: problems of theory and practice. – 2020. - Vol 4. - No 35. - P. 144-151.
Короткий огляд (реферат): У статі доведено, що впровадження принципів та використання інструментів корпоративної соціальної відповідальності дозволяють підвищити репутацію корпорацій та її активність на фінансовому світовому ринку. Метою статті є обґрунтування та визначення ролі корпоративної соціальної відповідальності компаній у забезпеченні та покращенні їх репутації на світовому фінансовому ринку. Обґрунтовано, що низький рівень практики корпоративного управління і недостатня частина соціальних відрахувань в компаніях негативно впливає на формування корпоративної соціально відповідальної поведінки корпорацій. Також, виявлено міжнародний та європейський досвід впровадження інструментів корпоративної соціальної відповідальності у діяльності корпорацій на світовому ринку та визначено фактори покращення репутації, пов’язані з цим. В статті проаналізовано показові індикатори для соціально відповідальних корпорацій за 2018-2019 рр. за рейтингами Fortunе Global 500, Net Promoter Score, Newsweek Green Ranking, які мають найвищу репутацію за даними Інституту репутації: Rolex, Lego, Disney, Adidas Group, Microsoft, Sony, Canon, Michelin, Netflix, Bosch. Аналіз показників надав змогу виявити пропорційну залежність репутації корпорації від заходів корпоративної соціальної відповідальності, яку вона впроваджує. На основі проведеного дослідження визначено, що корпоративна соціальна відповідальність є ефективним інструментом забезпечення підвищення показника конкурентоспроможності як для корпорацій, так і держави на фінансовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24718
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орлова_Ладон_ко.pdf384,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.