Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855
Title: Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Пасько М. І.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетингом
категоріальна інфраструктура
Issue Date: 2020
Citation: Пасько М. І. Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 112-113.
Abstract: Визначено дуалістичну природу системи понять управління маркетинговою діяльністю підприємства. Зазначено, що розуміння управлінської діяльності у сфері маркетингу передбачає тлумачення змісту великої кількості різноманітних понять, які разом створюють окрему категоріальну інфраструктуру. Кожне поняття має своє відповідне місце та знаходиться у відповідному зв'язку з іншими безпосередньо у практичній діяльності суб’єктів господарювання у ринково-конкурентному середовищі. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо змістовності, обґрунтовано і запропоновано визначення понять категоріальної інфраструктури управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пас_ко_М._Тези.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.