Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855
Назва: Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Пасько М. І.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
управління маркетингом
категоріальна інфраструктура
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько. // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали V наук.-практ. конф., 26–27 лист. 2020 р. : тези допов. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – С. 112-113.
Короткий огляд (реферат): Визначено дуалістичну природу системи понять управління маркетинговою діяльністю підприємства. Зазначено, що розуміння управлінської діяльності у сфері маркетингу передбачає тлумачення змісту великої кількості різноманітних понять, які разом створюють окрему категоріальну інфраструктуру. Кожне поняття має своє відповідне місце та знаходиться у відповідному зв'язку з іншими безпосередньо у практичній діяльності суб’єктів господарювання у ринково-конкурентному середовищі. На основі систематизації й узагальнення підходів щодо змістовності, обґрунтовано і запропоновано визначення понять категоріальної інфраструктури управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24855
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пас_ко_М._Тези.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.