Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Назва: Штучний інтелект у маркетинговій діяльності
Автори: Проскурніна Н. В.
Теми: штучний інтелект
персоналізація споживачів
машинне навчання
функції маркетингу
генерація контенту
трансформаційні процеси
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності / Н. В. Проскурніна. // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право. - КНТЕУ, 2020. - С. 129-140.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24950
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.