Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991
Название: Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвитку
Авторы: Пархоменко Н. О.
Єфремова Н. О.
Ключевые слова: управління бізнес-структурами
корпоративна соціальна відповідальність
концепція соціально-відповідального маркетингу
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Пархоменко Н. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнес-структур в контексті інноваційного розвитку / Н. О. Пархоменко, Н. О. Єфремова. // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Четвертої міжнар. наук.-практ.ї інтернет-конф., 8 жовт. 2020 р. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – С. 108-110.
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні охарактеризована концепція соціально-етичного маркетингу, яка лежить в корпоративної соціальної відповідальності. Представлено переваги отримання економічної, соціальної та екологічної результативності в контексті корпоративної стійкості сучасними бізнес-системами. Надано рекомендації щодо орієнтації сучасного вітчизняного менеджменту на систему управління бізнес-структурами, в основі якої лежить концепція соціально-відповідального маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24991
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пархоменко_Н.О.,_Eфремова_Н.О.pdf206,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.